prodej

Články pro štítek prodej
Jak získat zákazníky z webu, díky této drobnosti

Jak získat zákazníky z webu, díky této drobnosti

Ať už se jedná o prodej z očí do očí nebo na internetu, tak existuje jedna drobnost, která má velký vliv na to, jestli zákazníka získáme. Tato drobnost je na v online marketingu na webech označována jako CTA (zkratka call to action). Česky je to výzva k akci. Jde o návrh dalšího kroku. Obchodník prostě v určitý čas musí navrhnout další krok, kterým je objednávka. Na internetu...

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty. Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal....

Jak přesvědčit k nákupu, díky sociálním důkazům

Jak přesvědčit k nákupu, díky sociálním důkazům

Má 100x větší váhu, když o službě nebo produktu mluví zákazníci než prodávající. Proto vám v tomto videu ukážu magickou moc tzv. sociálních důkazů. Jsou to potvrzení, která naznačují ostatním zákazníkům, že vaše produkty nebo služby jsou žádané a nákup u vás je bezpečný. Mohou to být např.: Hodnocení a reference ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ukázky práce 🖼 (ukázky námi vytvořených webů) Počty...

Jak zvýšit prodej, díky této stránce na webu

Jak zvýšit prodej, díky této stránce na webu

Máte své webové stránky, ale nepřivádí vám nové zákazníky přes internet? Potřebujete vytvořit produktovou stránku, která prodej přes internet navýší. Ať už máte služby nebo produkty, tak v obou případech potřebujte na svých webových stránkách ukázat nabídku a to i když neprodáváte přímo online. Většina firem nebo podnikatelů si to představuje tak, že na stránku jen tak suše „nahází“ vše...

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět prodeje přes...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Může váš web vůbec získat nové zákazníky a prodávat?

Nedávno jsem dostal dotaz od zákazníka: “Mám už delší dobu web, ale vůbec mi nepřivádí nové zákazníky a neprodává, jak je to možné?” Napadlo mne hned několik možností, ještě než jsem se na web podíval, ale NE ta, kterou jsem na webu nakonec objevil.   Kouknul jsem tedy na adresu webu, kde jsem našel pár stránek. Celý web na mne...

Co umí eshop, který prodává

Doba boomu eshopů, kdy ho stačilo založit a peníze se začaly sypat je dávno pryč. A pokud jste si v poslední době s tímto přesvědčením udělali svůj eshop, asi vás rychle schladila studenná sprcha. Zkusme si tedy ukázat, jaké eshopy dnes prodávají. V době, kdy se internet stal dostupnějším pro více uživatelů eshopy zažívaly boom. Nakupování přes internet bylo...

Systém prosperujícího podnikání

3 krokový systém k prosperujícímu podnikání

Zdá se vám to málo? Pouze 3 krokový systém na to, aby naše podnikání fungovalo a prosperovalo? Já nevím jestli je to málo nebo hodně, ale uvědoměním těchto 3 kroků každý podnikatel získá představu, co je potřeba udělat, aby jeho podnikání fungovalo a prosperovalo. Zároveň říkám, že je to systém, takže pokud některý z kroku přeskočíme nebo vynecháme, tak...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc více...