prodej

Články pro štítek prodej

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Může váš web vůbec získat nové zákazníky a prodávat?

Nedávno jsem dostal dotaz od zákazníka: “Mám už delší dobu web, ale vůbec mi nepřivádí nové zákazníky a neprodává, jak je to možné?” Napadlo mne hned několik možností, ještě než jsem se na web podíval, ale NE ta, kterou jsem na webu nakonec objevil.   Kouknul jsem tedy na adresu webu, kde jsem našel pár stránek....

Co umí eshop, který prodává

Doba boomu eshopů, kdy ho stačilo založit a peníze se začaly sypat je dávno pryč. A pokud jste si v poslední době s tímto přesvědčením udělali svůj eshop, asi vás rychle schladila studenná sprcha. Zkusme si tedy ukázat, jaké eshopy dnes prodávají. V době, kdy se internet stal dostupnějším pro více uživatelů eshopy zažívaly boom. Nakupování přes internet bylo...

Systém prosperujícího podnikání

3 krokový systém k prosperujícímu podnikání

Zdá se vám to málo? Pouze 3 krokový systém na to, aby naše podnikání fungovalo a prosperovalo? Já nevím jestli je to málo nebo hodně, ale uvědoměním těchto 3 kroků každý podnikatel získá představu, co je potřeba udělat, aby jeho podnikání fungovalo a prosperovalo. Zároveň říkám, že je to systém, takže pokud některý z kroku přeskočíme nebo vynecháme,...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc...

Strategie, která mi změnila podnikání v radost

Tento článek je o tom, jak si zjednodušit podnikání, ale v podstatě i život. Možná jste podnikateli na plný úvazek nebo máte jen nějakou vlastní aktivitu, kterou si přivyděláváte ke svému zaměstnání. Chci vám ukázat strategii a online nástroje, které vám pomohou určité věci zautomatizovat. Proč dělat některé věci pořád dokola, když je za nás může udělat a myslet na ně nějaký “robot”? V...

Affiliate spolupráce a odměna za doporučení

Vydělávejte díky affiliate spolupráci

Pokud je pro vás slovo affiliate neznámým slovem a setkáváte se s ním čím dál častěji na internetu, tak by bylo fajn zjistit o co se jedná, protože si myslím, že se stává využívanějším ve všech oblastech podnikání. Je to v podstatě systém, kde dostáváte odměny za doporučení. Určitě jste už někdy svým známým doporučili dobrou restauraci nebo skvělý film v kině, ale...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně...

Obsah jako magnet na zákazníky

Tím magnetem, na který přitáhnete potenciální zákazníky, je váš OBSAH. Ale ne jen tak ledajaký, musí být velmi kvalitní a užitečný. Protože, jak jinak vám může začít zákazník důvěřovat a pak od vás koupit, když neví kdo jste, co děláte, jestli tomu co děláte, vůbec rozumíte a jste expertem na tu vaší danou oblast a dokážete mu pomoct s problémem, který...