Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel.

V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět prodeje přes internet a vše získalo úplně jiný rozměr. Můj web už nebyl pouhou vizitkou a najednou během 4 měsíců mi přes web přišlo dvojnásobek zákazníků než za celý předchozí rok. Žasnul jsem nad tím.


Audio:

V této sérii video tipů s názvem web, který vydělává vám chci ukázat několik základních principů, aby i váš web se stal výdělečný.

Co je to výdělečný web

Myslím si však, že mnoho lidí si pod pojmem výdělečný web představí eshop, který prodává nějaké zboží či produkty. Pro mne to je však každý web, který má přivádět nové zákazníky. Takže ať máte nějaké lokální služby, jako je restaurace, kadeřnictví, truhlářství nebo poskytujete poradenství z různých oblastí, jako je finanční či výživové nebo třeba osobnostní koučink a podobně. Nebo můžete prodávat nějaké zboží či produkty. A nejde nutně o to prodávat tyto služby či produkty online přes web, ale třeba jen získat poptávku přes web. Prostě nějak přivést potenciálního zákazníka, se kterým už můžeme pracovat dále.

No a dokonce výdělečný web může mít i ten, kdo nenabízí své vlastní produkty či služby, ale třeba bloguje na nějaké téma a může poskytnout prostor pro reklamu na svém blogu nebo formou provizních affiliate programů odkazovat na jiné stránky a získávat provize z objednávek tam.

Těch možností je opravdu celá řada. Společné je však to, že WEB, který vydělává je ten, který přivádí nové potenciální zákazníky či přímo zákazníky.

Podmínka pro výdělečný web

Podmínkou toho, abychom zjistili, jestli máme web, který vydělává je mít na webu nějakou měřitelnou akci, kterou náš potenciální zákazník může provést. Buď to může být rovnou nákup produktu ať už fyzického zboží či nějakého online produktu, objednávka volného termínu nebo třeba jen poptávka volného termínu v kadeřnictví, rezervace stolu v restauraci, poptávka kalkulace ceny v truhlářské dílně, prostě akce, kterou může návštěvník webu udělat a stát se potenciálním zákazníkem. Pokud žádnou takovou věc na webu nemáme, tak nemůžeme říct, jestli je web výdělečný nebo není.

Toto je tedy první věc, kterou si promyslete a umístěte na webu a teprve dále můžeme pokračovat v dalších věcech a ladit ostatní.

V této sérii videí se podíváme ještě podrobněji na tuto akci a dám vám spoustu dalších tipů k webu, který vydělává. Proto pokračujte dále.

ZÍSKAT DALŠÍ VIDEO ZDARMA ZE SÉRIE

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *