online marketing

Články pro štítek online marketing
Jaká je cena webových stránek a 5 důvodů proč je mít

Jaká je cena webových stránek a 5 důvodů proč je mít

Důvodů proč mít webové stránky je celá řada a pro každého tím důvodem může být něco jiného. Je potřeba znát důvod „proč chceme web“ a jeho cíl. Má to další souvislosti od toho, jaká bude struktura webu, přes to co napsat na jednotlivé podstránky až po cenu za tvorbu webových stránek. Promyslete si, jestli: jen potřebujete být na internetu, mít svůj...

Vypadáte na internetu jako profesionál nebo amatér?

Vypadáte na internetu jako profesionál nebo amatér?

Pokud máte svůj projekt, služby nebo produkty, tak kde jinde je ukázat ostatním než tam, kde jsou skoro všichni. Potřebujete se ukázat na internetu. Ve videu se dozvíte 3 části, které rozhodnou o tom, jestli na internetu budete působit jako profesionál nebo amatér. Pokud podnikáte, tak vás to bude zajímat o to víc, protože kvůli amatérským chybám přicházíte o potenciál,...

Výdělečný blog

Vydělávat blogem jde několika způsoby. Můžete mít firemní blog na propagaci svých produktů a služeb nebo na blogu propagovat cizí produkty. Zde je postup: Odkazy a další podrobnosti k výdělečnému blogu zde >> Více o blogování >>

Video, vlogování a YouTube v podnikání

Už jste slyšeli pojem vlog? Jde o zkratku pro video blog, tedy dnes tak populární natáčení a publikování videí nejčastěji na YouTube. Proto se tito vlogeři nazývají taky YouTubeři. Zajímá vás, jak tento fenomén funguje a co by vlogování mohlo přinést do vašeho byznysu a podnikání? Tak o tom si podrobněji řekneme zde. Určitě znáte některého slavného YouTubera, jsou to většinou mladí...

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně.   Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je úžasný nástroj...

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět prodeje přes...

Zapište svou firmu do internetových katalogů a na mapu

Chcete, aby vaši firmu našli na internetu vaši potenciální zákazníci? V tom případě byste měli využít zápisu do internetových firemních katalogů. Navíc, pokud máte i svou pobočku nebo prodejnu, tak se dostanete i do mapy. Když pak zákazník hledá cestu k vám, tak si vás jednoduše najde na mapě a ta mu ukáže navigaci k vám. Ukažme si firemní katalogy, kde byste neměli chybět:...

Jak udělat texty na webu pro čtenáře přitažlivější

Náš web je plný textu a mnohdy jsou to zajímavé poznatky a šťavnaté texty, ale jejich autor je vezme a vloží jen tak na web bez většího formátování. A tím úplně zabije jejich čitelnost. Pokud čtenář pak přijde na web a uvidí jeden dlouhý souvislý text, tak vám zaručuji, že se do něj vůbec nepustí a když už jo, tak ho nedočte. A přitom...

Základní SEO a Facebook nastavení na webu

Nastavení webu pro Facebook a vyhledávače SEO je někdy hodně podceňovaná a někdy zase přeceňovaná věc. Podle mne je potřeba si v tom najít takovou základní úroveň a já vám chci v tomto článku ukázat právě ty základy, jak si optimalizovat ten svůj web, tak bychom dodrželi ty zásady a vyhledávače nás v tom jejich vyhledávání třeba nepenalizovaly a neposouvaly na nižší pozici. Ideálně každá...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc více...