online marketing

Články pro štítek online marketing

Jak psát úspěšný blog v podnikání

Když jsem začínal podnikat, tak jsem sháněl kontakty, obvolával je a domlouval si schůzky. ? Po pár letech mi došlo, že takhle to dál nejde. Nebavilo mne to. Hledal jsem jiný způsob, jak získat klienty. I když mi to znělo velmi nereálně, chtěl jsem, aby si mne noví zákazníci našli a oslovili sami. V té době jsem objevil blog...

Jak získat zákazníky z webu, díky této drobnosti

Ať už se jedná o prodej z očí do očí nebo na internetu, tak existuje jedna drobnost, která má velký vliv na to, jestli zákazníka získáme. Tato drobnost je na v online marketingu na webech označována jako CTA (zkratka call to action). Česky je to výzva k akci. Jde o návrh dalšího kroku. Obchodník prostě v určitý čas musí navrhnout další krok, kterým je objednávka. Na internetu...

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty. Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal....

1 klíčová věc v prezentaci nejen na internetu

V případě, že představujete cizímu člověku co děláte, tak potřebujete zaujmout v první větě. Je to klíčová věc, která zásadním způsobem ovlivňuje to, jestli lidi zaujmete a budou se zajímat o to co děláte nebo ne. V tomto videu vám prozradím a naučím vás jak představit to, co děláte, aby to zaujalo, a jak se správně prezentovat nejen na webových stránkách...

Jak napsat správně e-mail – 3 zásady

E-mail je v dnešní době nejčastějším komunikačním nástrojem. Jestli však příjemce e-mailovou zprávu otevře a přečte rozhoduje to, jak je e-mail napsaný. Dodržujte 3 zásady e-mailové komunikace, o kterých vám povím ve videu a příjemci si vaše e-maily s radostí přečtou. Navíc se dozvíte, co si ve své e-mailové schránce nastavit a také jak upravit text e-mailu před odesláním.

Jaká je cena webových stránek a 5 důvodů proč je mít

Důvodů proč mít webové stránky je celá řada a pro každého tím důvodem může být něco jiného. Je potřeba znát důvod „proč chceme web“ a jeho cíl. Má to další souvislosti od toho, jaká bude struktura webu, přes to co napsat na jednotlivé podstránky až po cenu za tvorbu webových stránek. Promyslete si, jestli: Podle vašeho cíle webu se ve...

Vypadáte na internetu jako profesionál nebo amatér?

Pokud máte svůj projekt, služby nebo produkty, tak kde jinde je ukázat ostatním než tam, kde jsou skoro všichni. Potřebujete se ukázat na internetu. Ve videu se dozvíte 3 části, které rozhodnou o tom, jestli na internetu budete působit jako profesionál nebo amatér. Pokud podnikáte, tak vás to bude zajímat o to víc, protože kvůli amatérským chybám přicházíte o potenciál,...

Výdělečný blog

Vydělávat blogem jde několika způsoby. Můžete mít firemní blog na propagaci svých produktů a služeb nebo na blogu propagovat cizí produkty. Zde je postup: Odkazy a další podrobnosti k výdělečnému blogu zde >> Více o blogování >>

Video, vlogování a YouTube v podnikání

Už jste slyšeli pojem vlog? Jde o zkratku pro video blog, tedy dnes tak populární natáčení a publikování videí nejčastěji na YouTube. Proto se tito vlogeři nazývají taky YouTubeři. Zajímá vás, jak tento fenomén funguje a co by vlogování mohlo přinést do vašeho byznysu a podnikání? Tak o tom si podrobněji řekneme zde. Určitě znáte některého slavného YouTubera, jsou to většinou mladí...

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně.   Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je úžasný nástroj...