Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty.

Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal.

Také by měla odpovídat na tyto 4 otázky:

  1. Co vše jste vyzkoušeli, než jste se dostali k nám, jaké to mělo výsledky a proč jste se rozhodli pro změnu?
  2. Nad čím jste uvažovali, když jste se rozhodovali, jestli využít nebo nevyužít našich služeb?
  3. V čem konkrétně vám pomohly naše služby a jaké vám přinesly výsledky?
  4. Co je na našich službách fajn a proč byste nás doporučili dalším lidem?

Ve videu vám podrobněji ukážu jak získat přesvědčivé reference:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
Jsem webmaster a tvůrce webů s úsměvem :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější je však jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.