podnikání

Články pro štítek podnikání

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty. Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal....

Jak přesvědčit k nákupu, díky sociálním důkazům

Má 100x větší váhu, když o službě nebo produktu mluví zákazníci než prodávající. Proto vám v tomto videu ukážu magickou moc tzv. sociálních důkazů. Jsou to potvrzení, která naznačují ostatním zákazníkům, že vaše produkty nebo služby jsou žádané a nákup u vás je bezpečný. Mohou to být např.: Hodnocení a reference ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ukázky práce ? (ukázky námi vytvořených webů) Počty...

1 klíčová věc v prezentaci nejen na internetu

V případě, že představujete cizímu člověku co děláte, tak potřebujete zaujmout v první větě. Je to klíčová věc, která zásadním způsobem ovlivňuje to, jestli lidi zaujmete a budou se zajímat o to co děláte nebo ne. V tomto videu vám prozradím a naučím vás jak představit to, co děláte, aby to zaujalo, a jak se správně prezentovat nejen na webových stránkách...

E-mailová adresa na vlastní doméně zdarma

Jakou e-mailovou adresu používáte? Je za zavináčem něco jako @seznam.cz, @gmail.com nebo jiná cizí adresa? To moc profesionálně nepůsobí. Mějte za @ zavináčem svou vlastní internetovou adresu – doménu. Jak získat doménovou e-mailovou adresu? Není to nic složitého a navíc ji můžete mít ZDARMA. Nemusíte mít ani webové stránky, jde to i bez nich. Stačí si zaregistrovat vlastní doménu...

Jaká je cena webových stránek a 5 důvodů proč je mít

Důvodů proč mít webové stránky je celá řada a pro každého tím důvodem může být něco jiného. Je potřeba znát důvod „proč chceme web“ a jeho cíl. Má to další souvislosti od toho, jaká bude struktura webu, přes to co napsat na jednotlivé podstránky až po cenu za tvorbu webových stránek. Promyslete si, jestli: Podle vašeho cíle webu se ve...

Vypadáte na internetu jako profesionál nebo amatér?

Pokud máte svůj projekt, služby nebo produkty, tak kde jinde je ukázat ostatním než tam, kde jsou skoro všichni. Potřebujete se ukázat na internetu. Ve videu se dozvíte 3 části, které rozhodnou o tom, jestli na internetu budete působit jako profesionál nebo amatér. Pokud podnikáte, tak vás to bude zajímat o to víc, protože kvůli amatérským chybám přicházíte o potenciál,...

Zapište svou firmu do internetových katalogů a na mapu

Chcete, aby vaši firmu našli na internetu vaši potenciální zákazníci? V tom případě byste měli využít zápisu do internetových firemních katalogů. Navíc, pokud máte i svou pobočku nebo prodejnu, tak se dostanete i do mapy. Když pak zákazník hledá cestu k vám, tak si vás jednoduše najde na mapě a ta mu ukáže navigaci k vám. Ukažme si firemní katalogy, kde byste neměli chybět:...

Produktivní práce

Report osobní produktivity a skvělá to-do aplikace

Jsem nadšený z toho, jak vždy v lednu dostanu report své produktivity za předchozí rok. Pro mne to je obrovské uvědomění, kolik jsem za ten rok toho udělal. Vždy když se na ten report dívám, tak mi problesknou všechny ty projekty a události, na kterých jsem v tom roce pracoval. Je to skvělý pocit vděčnosti a zároveň povzbuzení, nadšení jít dále a dále tvořit ten...

Systém prosperujícího podnikání

3 krokový systém k prosperujícímu podnikání

Zdá se vám to málo? Pouze 3 krokový systém na to, aby naše podnikání fungovalo a prosperovalo? Já nevím jestli je to málo nebo hodně, ale uvědoměním těchto 3 kroků každý podnikatel získá představu, co je potřeba udělat, aby jeho podnikání fungovalo a prosperovalo. Zároveň říkám, že je to systém, takže pokud některý z kroku přeskočíme nebo vynecháme, tak...

Strategie, která mi změnila podnikání v radost

Tento článek je o tom, jak si zjednodušit podnikání, ale v podstatě i život. Možná jste podnikateli na plný úvazek nebo máte jen nějakou vlastní aktivitu, kterou si přivyděláváte ke svému zaměstnání. Chci vám ukázat strategii a online nástroje, které vám pomohou určité věci zautomatizovat. Proč dělat některé věci pořád dokola, když je za nás může udělat a myslet na ně nějaký “robot”? V každém podnikání potřebujeme...