Registrace do firemních katalogů

Zapište svou firmu do internetových katalogů a na mapu

Chcete, aby vaši firmu našli na internetu vaši potenciální zákazníci? V tom případě byste měli využít zápisu do internetových firemních katalogů. Navíc, pokud máte i svou pobočku nebo prodejnu, tak se dostanete i do mapy. Když pak zákazník hledá cestu k vám, tak si vás jednoduše najde na mapě a ta mu ukáže navigaci k vám.

Ukažme si firemní katalogy, kde byste neměli chybět:

Google

V první řadě byste měli mít svou firmu na Googlu, protože to je světový vyhledávač číslo jedna.

Najděte si adresu https://business.google.com a tam se vpravo nahoře buď přihlaste pod svým gmailovým účtem nebo zaregistrujte. Následně vytvořte nové místo nebo-li firemní profil. Google po vás bude chtít ještě i ověření a to uděláte tak, že si necháte od Googlu zaslat poštou ověřovací kód, který následně k firemnímu profilu zadáte a vaše zapsání do katalogu a na mapy bude kompletní.

Google vám také poskytne statistiky vašeho firemního zápisu (viz. obrázek).

Statistiky firmy na Google

Seznam

V Česku tou jedničkou je Seznam.cz a jeho firemní katalog Firmy.cz, takže ani tam by váš firemní zápis neměl chybět. Zároveň zápisem firmy v tomto katalogu se dostanete i na mapu mapy.cz, kde si vás zákazníci mohou najít, zavolat vám nebo rovnou podle mapy k vám přijet. Velmi podobně to funguje takto jak u Seznamu, tak u Googlu.

Registraci své firmy uděláte na stránce https://www.firmy.cz/ když úplně dole kliknete na “Přidat svou firmu” a následně se přihlásíte svým seznamovským emailem nebo si vytvoříte nový účet.

Centrum

Takovým dalším firemním katalogem, kde ještě stojí za to se zaregistrovat je katalog najisto.cz, který patří vyhledávači centrum.cz. Opět to zde funguje podobně, na stránce https://najisto.centrum.cz/ nahoře vpravo dáte “Přidat firmu zdarma” a vyplníte všechny své údaje do tohoto katalogu. Zde můžete navíc přidat třeba i vybrané vaše produkty a služby, které zde budou rozepsané.

Další firemní katalogy

Další firemní katalogy jsou spíše něco navíc, jsou už méně využívané, ale určité místo na trhu mají. Můžu zmínit třeba ještě jeden a tím je firemní katalog topkontakt.cz od zpravodajského portálu iDnes.

Nevyužívejte však nabídek, které často přicházejí přes telefon, že váš web bude zviditelněn na mnoha internetových katalozích jen za několik tisíc ročně. Pokud totiž odkaz na váš web bude na mnoha takových katalogových webech, tak vám to spíše uškodí zase u vyhledávání na Googlu, protože pro něj je to příliš nepřirozených odkazů na váš web.

Vyberte si tedy opravdu jen ty kvalitní a navíc ty jsou zdarma.

Pokud vás zajímá, jak dělat marketing na internetu, tak vám doporučuji zajít na web www.jaknamarketing.cz, kde se dozvíte další informace a postupy.

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *