Když jsem začínal podnikat, tak jsem sháněl kontakty, obvolával je a domlouval si schůzky. 🤯 Po pár letech mi došlo, že takhle to dál nejde. Nebavilo mne to.
Hledal jsem jiný způsob, jak získat klienty.
I když mi to znělo velmi nereálně, chtěl jsem, aby si mne noví zákazníci našli a oslovili sami. V té době jsem objevil blog a blogování.
Díky blogování si podnikatel buduje v očích lidí značku specialisty v daném oboru. Když je vnímám jako expert, může si říct za svou práci více, protože je o něj zájem. Navíc i jednání nebo samotný obchod je příjemnější a úspěšnější.
Blog na webu má ještě další benefity:
Ve videu se ještě dozvíte:
Odkazy k videu:
🔗 Další možnosti, jak vydělávat blogem
🔗 WordPress – radakční systém pro web na blogování
🔗 Různé možnosti, jak vytvořit blogový příspěvek
🔗 Copywritera, SEO a obsahového specialistu najdete zde
🔗 Sešit s tipy O čem blogovat
🔗 Základy jak na SEO
CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?
Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.