Od klientů často slyším požadavek: „Napojte mi webové stránky na Facebook.“ Jenže to je chyba. Proč odvádět návštěvníky ze svých webových stránek pryč?
Webové stránky jsou našim hlavním místem na internetu. Prezentujeme se na nich a jsou v našem vlastnictví. Návštěvníci se na nich mohou proklikávat, číst bez rozptylování a také nakoupit nebo vyplnit poptávku.
Kdežto sociální sítě nevlastníme, jejich pravidla se mohou měnit, snaží se udržet návštěvníka na nich, ale ne na vašem profilu a je na nich mnoho rozptýlení.
Nedává smysl odvádět lidi ze svých webových stránek někam pryč. Správný směr je přivádět lidi ze sociálních sítí na svůj web.
Podívejme se, co na webu mít, aby sociální sítě podpořily náš cíl.
I když sami Facebook nevyuživáte, tak přesto na svůj web můžete dát lajkovací tlačítka jako sociální důkazy.
Díky tomu, že tlačítko „To se mi líbí“ přidáte na blog ke článkům a bude u něj svítit, kolika lidem se líbí – jde o skvělý důkaz pro ostatní, že článek stojí za přečtení.
Počty „To se mi líbí“ přidávají na důvěryhodnosti (pokud u nich nesvítí nula).
Ke stránkám webu nastavte obrázek a popisek, který se má ukázat, když budete na Facebooku sdílet odkaz na danou stránku webu.
Nastavte si sdílecí obrázek pro celý web a pak u stránek a hlavně blogových článků, které se pravděbodobně budou sdílet častěji, nastavte individuální obrázek, který vyjadřuje přímo danou stránku nebo článek.
Veškeré podrobnosti vám ukážu ve videu:
CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?
Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.