sociální sítě

Články pro štítek sociální sítě
Jak propojit webové stránky se sociálními sítěmi

Jak propojit webové stránky se sociálními sítěmi

Od klientů často slyším požadavek: „Napojte mi webové stránky na Facebook.“ Jenže to je chyba. Proč odvádět návštěvníky ze svých webových stránek pryč? Webové stránky jsou našim hlavním místem na internetu. Prezentujeme se na nich a jsou v našem vlastnictví. Návštěvníci se na nich mohou proklikávat, číst bez rozptylování a také nakoupit nebo vyplnit poptávku. Kdežto sociální sítě nevlastníme, jejich pravidla se...

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Jak získat a napsat přesvědčivé reference

Reference jsou jedním ze sociálních důkazů, které vám pomohou získat si důvěru a prodat vaše služby a produkty. Je však rozdíl, jak je reference napsaná. Jestli přesvědčí nebo ne. Silná a přesvědčivá reference by měla být hlavně autentická, aby to nevypadalo, že jste si ji vycucali z prstu. Takže nezapomeňte k ní připojit jméno a fotografii člověka, který vám ji dal....

Video, vlogování a YouTube v podnikání

Už jste slyšeli pojem vlog? Jde o zkratku pro video blog, tedy dnes tak populární natáčení a publikování videí nejčastěji na YouTube. Proto se tito vlogeři nazývají taky YouTubeři. Zajímá vás, jak tento fenomén funguje a co by vlogování mohlo přinést do vašeho byznysu a podnikání? Tak o tom si podrobněji řekneme zde. Určitě znáte některého slavného YouTubera, jsou to většinou mladí...

Propojení Facebookové stránky s YouTube a webem

Máte již svou Facebookovou stránku a chcete ji vylepšit? Mám pro vás tip, jak si svou Facebookovu stránku propojit s YouTube, aby vaši fanoušci viděli videa, které tam dáváte veřejně rovnou všechny přímo na Facebooku. Nebo taky jak si vytvořit na Facebookové stránce další záložky nebo Facebook tomu říká karty třeba s vašim blogem či jiným odkazem na váš web. Ukažme...

Facebook stránka

Máte už svou Facebookovou stránku jako expert?

Možná už máte nebo uvažujete o vašem firemním profilu na Facebooku. Určitě to je dobrý krok, který vám umožní oslovit více než 3,5 miliónu českých uživatelů Facebooku a může skvěle posloužit k propagaci vaší firmy a ke kontaktu se zákazníky, ale nadruhou stranu budete-li s firemním profilem zacházet špatně, tak to bude mít opačný efekt. Facebook není hračka, na které se nedá nic zkazit i tahle...