sdílení

Články pro štítek sdílení

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně.   Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je...

Produktivní práce

Report osobní produktivity a skvělá to-do aplikace

Jsem nadšený z toho, jak vždy v lednu dostanu report své produktivity za předchozí rok. Pro mne to je obrovské uvědomění, kolik jsem za ten rok toho udělal. Vždy když se na ten report dívám, tak mi problesknou všechny ty projekty a události, na kterých jsem v tom roce pracoval. Je to skvělý pocit vděčnosti a zároveň povzbuzení, nadšení jít...

Jak vytvořit vánoční přání

Konec roku je doba, kdy se posílá nejvíce různých přání, ať už vánočních či novoročních PF. Chcete-li si udělat jednoduše vlastní přání třeba s vaší fotkou nebo nějakým krásným vánočním obrázkem, tak to nemusí být vždy jednoduché. Já vám v tomto videu dám však návod, jak si takové pěkné váčnoční přání vytvořit jednoduše a bez grafika. Samozřejmě si ho můžete...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc...

Affiliate spolupráce a odměna za doporučení

Vydělávejte díky affiliate spolupráci

Pokud je pro vás slovo affiliate neznámým slovem a setkáváte se s ním čím dál častěji na internetu, tak by bylo fajn zjistit o co se jedná, protože si myslím, že se stává využívanějším ve všech oblastech podnikání. Je to v podstatě systém, kde dostáváte odměny za doporučení. Určitě jste už někdy svým známým doporučili dobrou restauraci nebo skvělý film v kině, ale...

Vyhledávače Google a Seznam

Jak se (ne)dostat do vyhledávače, díky optimalizaci webu

Pokud jste se někdy zajímali o to, jak se dostat na první příčky vyhledávání na Seznamu, Googlu a podobně, tak jste se určitě setkali s výrazem „SEO optimalizace“ neboli česky „optimalizování webu, abychom ovlivnili pozici ve vyhledávání“. Když se nad tím zamyslíte, nemyslíte, že to je trochu v rozporu s filozofií vyhledávačů? Oni chtějí, aby kvalitně vyhledávali, a na prvních místech chtějí mít...

Facebook stránka

Máte už svou Facebookovou stránku jako expert?

Možná už máte nebo uvažujete o vašem firemním profilu na Facebooku. Určitě to je dobrý krok, který vám umožní oslovit více než 3,5 miliónu českých uživatelů Facebooku a může skvěle posloužit k propagaci vaší firmy a ke kontaktu se zákazníky, ale nadruhou stranu budete-li s firemním profilem zacházet špatně, tak to bude mít opačný efekt. Facebook není hračka, na které se nedá nic...