Systém prosperujícího podnikání

3 krokový systém k prosperujícímu podnikání

Zdá se vám to málo? Pouze 3 krokový systém na to, aby naše podnikání fungovalo a prosperovalo?

Já nevím jestli je to málo nebo hodně, ale uvědoměním těchto 3 kroků každý podnikatel získá představu, co je potřeba udělat, aby jeho podnikání fungovalo a prosperovalo. Zároveň říkám, že je to systém, takže pokud některý z kroku přeskočíme nebo vynecháme, tak tento systém nebude nikdy fungovat.

Fascinuje mne, jak je to geniální a jednoduché. Nicméně se nám většinou stává, že se příliš zaměříme pouze na jeden z těch 3 kroků a pak se divíme, že nám podnikání nefunguje.

Určitě už vás zajímá, jaké ty 3 kroky to jsou. Takže já přestanu napínat a rovnou vám je řeknu :)

Produkt a značka

V první řadě, pokud chceme začít podnikat, tak potřebujeme mít samozřejmě produkt, který chceme prodávat a jasno ve své značce, přes kterou produkt chceme prodávat a také komu ho chceme prodávat, jaké cílové skupině.

Ideální je mít základní sérii produktů od nějakého startovacího za minimální cenu, kterým upoutáte pozornost a změníte jim neznámého člověka ve vašeho zákazníka. Následně takového zákazníka potřebujeme nadchnout pro naše další produkty a přichází na řadu náš hlavní, klíčový produkt, na kterém je postaveno naše podnikání.

No a v další fázi je fajn mít něco dalšího, co nabídnout. Může to být nějaký VIP produkt pro náročné klienty za daleko vyšší cenu nebo to mohou být doplňkové produkty k našemu hlavnímu produktu. Těch možností je spousta, jde o to mít jakési portfolio, které můžeme předvést.

Mnoho podnikatelů si myslí, že když vyrazí pouze s jedním produktem, tak udělají díru do světa, ale podle mne potřebujete min. 3 produkty nebo alespoň 3 varianty. Od té startovací varianty až po nějakou VIP. Jedině tak umožníte vašim potenciálním zákazníkům si vás vyzkoušet nebo taky postupně s vámi růst.

Druhá skupina podnikatelů by zase chtěla prodávat vše a těch produktů má stovky např. v nějakém eshopu. Ale tato varianta také není ideální pro rozjezd podnikání. Daleko lepší na internetu je držet fokus na pár produktech a třeba později postupně přidávat.

Mnoho s tím taky souvisí naše značka, co to je a pro koho to je. Záleží jestli produkt patří pod firmu, určitý projekt nebo pod samostatného podnikatele. Takže tou vaší značkou bude buď název firmy či projektu nebo vaše jméno. Je pak dobré si k tomu udělat právě logo, symbol, který bude danou značku reprezentovat. Také skvělým nástrojem ke značce je slogan či core message, která všem řekne co děláte a pro koho to děláte. Jedině tak se s vámi mohou vaši potenciální zákazníci identifikovat. Více o tom, jak si udělat web, který vydělává se dozvíte na stránce www.jakudelatweb.cz/web-ktery-vydelava.

Obchodní strategie

Máme-li produkt, který chceme prodávat, tak následně potřebujeme vytvořit strategii prodeje. Potřebujeme vytvořit cestu, jak získat nové zákazníky a potřebujeme vymyslet způsob prodeje.

Osobně jsem si prošel různými druhy prodeje. Ať už to byl přímý prodej přes osobní schůzky, prodej přes telefon či online prodej přes internet. Každý z těchto druhů má své výhody a své nevýhody. Každému vyhovuje něco jiného. Já jsem např. propagátorem toho online prodeje, protože mi vyhovuje nejvíce. Samozřejmě i tento druh, když se spojí i s tím telefonem, tak může dostat zase úplně jiný rozměr a sílu.

Často se setkávám s tím, že mi podnikatelé říkají, že jejich produkt lze prodávat jen osobně na schůzce, že to nejde online. Já jsem však přesvědčen, že to jde i online! Pokud si nedokážeme něco představit, neznamená to, že to není možné :)

Samozřejmě je to o tom, naučit se jinou obchodní strategii, která funguje naopak na tom internetu, v tom online světě. Nicméně podstata každého obchodu či prodeje je vždy stejná. Je to vždy jen o tom, získat si důvěru a potom udělat nabídku s řešením na problém, který u té mé cílové skupiny vzniká. To je celé a jestli to bude formou schůzky, telefonu nebo na webu, tak to už je na vás, co vám nejlépe jde.

Já vás můžu naučit, jak si udělat takovou strategii na webu. Této strategii říkám Cesta fanouška, protože dokáže udělat z návštěvníka webu vašeho zákazníka a nakonec i fanouška, který nás doporučuje dále a nakupuje opakovaně. Více o této strategii mluvím v postupu ZDE …

Marketing

No a tím třetím krokem na který většina podnikatelů zapomíná nebo k němu vůbec nedojde je marketing. A v marketingu jde o to získat co nejvíce potenciálních zákazníků. Buď je získáme na tu schůzku, pokud prodáváte na schůzkách nebo na ně získáme mobilní číslo, prodáváme-li telefonicky a nebo v tom třetím případě potřebujeme co nejvíce našich potenciálních zákazníků dostat na náš web.

Pro mne je ta 3. varianta nejjednodušší, protože znám ty jednotlivé cesty, přes které získám návštěvníky na svůj web. Využívám k tomu tzv. obsahový marketing, který má řadu výhod a funguje skvěle na internetu.

Zjistil jsem, že tento postup momentálně v ČR nikdo moc nevyužívá, tak můžete mít obrovský trumf v rukávu.

Spusťte si můj kurz Online marketing Superhrdiny, ve kterém se dozvíte podrobnosti celého tohoto systému, jak funguje na internetu.

Zároveň jsem tento systém ukázal, jako prvním, účastníkům na mé přednášce na SmartDay a ti z toho byli nadšení. Psali mi pak takovéto hodnocení:

smartday-201605Praktické shrnutí myšlenek formou hry – za zpracování palec nahoru.

Super podání a vysvětlení, nyní vše dokážu využít ještě efektivněji – díky za to!

Pre mňa táto časť bola práve to, kvôli čomu som najviac prišla. Ďakujem za odpovede na všetky moje otázky.

Fajn grafika na které bylo ukázáno potřebné. Hodně důležitých připomenutí, které člověk zná a měl by používat :-). Díky Dane

Super. Tady oceňuji opravdu, že jsme se mohli zeptat na konkrétní věci a Dan fakt umí :-) a vědel.

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *