strategie

Články pro štítek strategie

Může váš web vůbec získat nové zákazníky a prodávat?

Nedávno jsem dostal dotaz od zákazníka: “Mám už delší dobu web, ale vůbec mi nepřivádí nové zákazníky a neprodává, jak je to možné?” Napadlo mne hned několik možností, ještě než jsem se na web podíval, ale NE ta, kterou jsem na webu nakonec objevil.   Kouknul jsem tedy na adresu webu, kde jsem našel pár stránek. Celý web na mne...

Co umí eshop, který prodává

Doba boomu eshopů, kdy ho stačilo založit a peníze se začaly sypat je dávno pryč. A pokud jste si v poslední době s tímto přesvědčením udělali svůj eshop, asi vás rychle schladila studenná sprcha. Zkusme si tedy ukázat, jaké eshopy dnes prodávají. V době, kdy se internet stal dostupnějším pro více uživatelů eshopy zažívaly boom. Nakupování přes internet bylo...

Systém prosperujícího podnikání

3 krokový systém k prosperujícímu podnikání

Zdá se vám to málo? Pouze 3 krokový systém na to, aby naše podnikání fungovalo a prosperovalo? Já nevím jestli je to málo nebo hodně, ale uvědoměním těchto 3 kroků každý podnikatel získá představu, co je potřeba udělat, aby jeho podnikání fungovalo a prosperovalo. Zároveň říkám, že je to systém, takže pokud některý z kroku přeskočíme nebo vynecháme, tak...

Strategie, která mi změnila podnikání v radost

Tento článek je o tom, jak si zjednodušit podnikání, ale v podstatě i život. Možná jste podnikateli na plný úvazek nebo máte jen nějakou vlastní aktivitu, kterou si přivyděláváte ke svému zaměstnání. Chci vám ukázat strategii a online nástroje, které vám pomohou určité věci zautomatizovat. Proč dělat některé věci pořád dokola, když je za nás může udělat a myslet na ně nějaký “robot”? V každém podnikání potřebujeme...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně neefektivní....

Facebook stránka

Máte už svou Facebookovou stránku jako expert?

Možná už máte nebo uvažujete o vašem firemním profilu na Facebooku. Určitě to je dobrý krok, který vám umožní oslovit více než 3,5 miliónu českých uživatelů Facebooku a může skvěle posloužit k propagaci vaší firmy a ke kontaktu se zákazníky, ale nadruhou stranu budete-li s firemním profilem zacházet špatně, tak to bude mít opačný efekt. Facebook není hračka, na které se nedá nic zkazit i tahle...

Obsah jako magnet na zákazníky

Tím magnetem, na který přitáhnete potenciální zákazníky, je váš OBSAH. Ale ne jen tak ledajaký, musí být velmi kvalitní a užitečný. Protože, jak jinak vám může začít zákazník důvěřovat a pak od vás koupit, když neví kdo jste, co děláte, jestli tomu co děláte, vůbec rozumíte a jste expertem na tu vaší danou oblast a dokážete mu pomoct s problémem, který řeší. Když...

Konverze a návštěvnost webu

Nehoňte se za návštěvností, první potřebujete konverze

Je na čase přestat se honit za co největší návštěvností svého webu a místo toho zvýšit konverzi! Hned vás nejspíš napadá otázka, co je to ta konverze. Návštěvnost vašich stránek je sice super, ale ještě neznamená, že návštěvník vašeho webu si od vás něco koupí. Protože, aby si od vás něco koupil, tak si u něho musíte vybudovat důvěru a musí vám věřit. To...