Obsah jako magnet na zákazníky

Obsah jako magnet na zákazníky

Tím magnetem, na který přitáhnete potenciální zákazníky, je váš OBSAH. Ale ne jen tak ledajaký, musí být velmi kvalitní a užitečný. Protože, jak jinak vám může začít zákazník důvěřovat a pak od vás koupit, když neví kdo jste, co děláte, jestli tomu co děláte, vůbec rozumíte a jste expertem na tu vaší danou oblast a dokážete mu pomoct s problémem, který řeší. Když mu však poskytnete kvalitní obsah zdarma a ukážete mu v něm, že jste odborník a profesionál v tom, co děláte a že jste ten pravý, který mu v té dané oblasti pomůže, tak od vás nakoupí. Proto začněte publikovat (zveřejňovat obsah – informace), protože tím více budete žádanější.

Audio verze:

Když se podíváte na osobnosti a experty v různých oblastech, tak vždy o nich víme spousty informací, protože se otevřeli světu a začali publikovat a tím se stali populární. Nezapomeňte tedy na to, že váš publikovaný obsah určuje to, kým jste pro ostatní – jste to co děláte a říkáte. Buďte pro druhé čitelní a oni vám budou věřit, protože vás budou znát (díky tomu co publikujete).

Jaký by měl být můj hodnotný a čtivý obsah?

Nepublikujte na svém webu jen základní informace o vás, protože když ho naplníte obsahem, stane se magnetem pro vyhledávače a pak i magnetem na vaše zákazníky. Ten váš obsah však nemůže být jen tak ledajaký, ale aby byl tím magnetem, tak:

  1. Pomáhá a řeší problémy
  2. Vzdělává a učí
  3. Informuje a baví
  4. Překvapuje a šokuje

Takže když vám dám pár příkladů, tak to můžou být rady, tipy, triky, články „Jak na to…“, novinky a informace z vašeho oboru, nápady na řešení problémů, které trápí vaše zákazníky, příklady z praxe a zkušenosti, ankety a soutěže, atp.

Různě kombinujte to, co vás napadne, to po čem vaši zákazníci touží a ukažte světu, že jste expert na to, co děláte.

Kde získat obsah, jak ho vytvořit?

To je jednoduché, vytvářejte obsah z toho, co děláte a s čím se setkáváte ve vašem podnikání den co den. Ukažte to svoje know-how, protože to co umíte a znáte lépe než kterýkoliv Obsah jako magnet na zákazníkyzákazník, tak to je to co naučí něco nového vašeho zákazníka. Vždy víte něco víc než zákazník, který od vás nakupuje, protože vy se tím zabýváte každý den, kdyžto on řeší momentálně jen nějaký problém a hledá, kdo by mu s tím pomohl a rozhoduje se, od koho nakoupí. Když u vás najde nejvíce informací, tak postupně se mu vryjete do paměti a nakoupí od vás, protože vás už zná, díky tomu všemu. Šiřte tedy své znalosti a vědomosti do světa a pomáhejte tím druhým. Druzí vás budou milovat a pak od vás budou kupovat.

Pokud však nezvládáte vytvořit obsah vlastními silami, což je ale nejlepší způsob, tak můžete využít dalších možností:

  • Můžete se domluvit s vašimi kolegy, například že každý měsíc jeden z nich napíše článek na určité téma z vašeho oboru, takže pokud je vás 12, tak na každého vyjde řada jen jednou ročně
  • Inspirujte se od konkurence, z newsletterů (emailové novinky), jiných webů
  • Můžete překládat zahraniční weby, které jsou stejného oboru
  • Dohodnout se s blogery, kteří už na dané téma píšou
  • Nebo využít služeb profesionálního copywritera – u tohoto dbejte na to, aby copywriter měl stejnou filozofii, jako vy, protože vám jinak obsah přitáhne jiné zákazníky, než chcete

Kde publikovat?

Zatím jsem psal o tom, že tím obsahem bude spíše psaný text, ale to není ten jediný způsob a i ten psaný text může být v různých podobách. Můžete psát články na váš blog na webu, můžete to zasílat emailem, nebo z toho vytvořit pdf soubor a dát to na web jako ebook ke stažení, vložit text na Facebook a jiné sociální sítě, ale taky můžete z toho textu vytvořit audio nahrávku, kterou namluvíte nebo video, můžete z toho udělat prezentaci nebo pozvat lidi a udělat webinář online na dané téma i s otázkami od posluchačů. Vaší představivosti a kreativitě se meze nekladou, kombinujte různé formy vašeho obsahu, protože každý člověk má rád něco jiného a každého zaujme něco jiného, tak dejte příležitost všem.

Přeji vám, abyste světu pomohli svými znalostmi a získali tak tisíce nadšených zákazníků.

Podnikejte s úsměvem, díky internetu :)

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

CHCI TY NEJLEPŠÍ INFORMACE
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.