kvalitní obsah

Články pro štítek kvalitní obsah

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně.   Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je...

Jak udělat texty na webu pro čtenáře přitažlivější

Náš web je plný textu a mnohdy jsou to zajímavé poznatky a šťavnaté texty, ale jejich autor je vezme a vloží jen tak na web bez většího formátování. A tím úplně zabije jejich čitelnost. Pokud čtenář pak přijde na web a uvidí jeden dlouhý souvislý text, tak vám zaručuji, že se do něj vůbec nepustí a když už jo, tak ho...

Autorem na blogu – autorbox

Píšete na svém webu blog nebo přispíváte na nějaký portál svými články? V tom případě byste měli mít za každým článkem svůj takzvaný autorbox. Je to část za článkem, kde čtenář najde informace o tom, kdo článek napsal. Například fotku, jméno a krátký popisek o autorovi. V tomto videu vám chci ukázat, jak lze nastavit takový autorbox a jak sis...

Vyhledávače Google a Seznam

Jak se (ne)dostat do vyhledávače, díky optimalizaci webu

Pokud jste se někdy zajímali o to, jak se dostat na první příčky vyhledávání na Seznamu, Googlu a podobně, tak jste se určitě setkali s výrazem „SEO optimalizace“ neboli česky „optimalizování webu, abychom ovlivnili pozici ve vyhledávání“. Když se nad tím zamyslíte, nemyslíte, že to je trochu v rozporu s filozofií vyhledávačů? Oni chtějí, aby kvalitně vyhledávali, a na prvních místech chtějí mít...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně...

Obsah jako magnet na zákazníky

Tím magnetem, na který přitáhnete potenciální zákazníky, je váš OBSAH. Ale ne jen tak ledajaký, musí být velmi kvalitní a užitečný. Protože, jak jinak vám může začít zákazník důvěřovat a pak od vás koupit, když neví kdo jste, co děláte, jestli tomu co děláte, vůbec rozumíte a jste expertem na tu vaší danou oblast a dokážete mu pomoct s problémem, který...