web

Články pro štítek web

Jak zabezpečit webové stránky

Řešit následky napadení webu hackerem a jeho zavirování není jednoduché, přitom většině útokům jde předejít zabezpečením webu v těchto bodech: HTTPS – webové stránky používají šifrování, to znamená, že mají platný SSL certifikát a mají před adresou webu https:// místo nezabezpečeného http. Dbát na bezpečné přihlašování do webu: Přihlašovací jméno jiné jako „admin“ Bezpečné heslo Sdílení přístupových údajů přes aplikaci...

Jak jednoduše upravovat web, díky redakčnímu systému WordPress

Zapomeňte na to, že webové stránky se programují nebo musíte být ajťák, abyste to s nimi uměli. Dnes většina webů je tvořena v redakčních systémech, které umožňují: Nejznámnějším a nejrozšířenějším redakčním systémem na světě je WordPress. V tomto videu vám ukážu, co má za možnosti a jak s ním pracovat: Odkazy k videu: ⇢ WordPress – redakční systém pro snadnou editaci webu⇢ Mioweb – český...

Grafické web design tipy pro moderní web

Než se pustíme do tipů pro moderně vypadající grafiku webu, tak si řekněme, proč je web design vůbec důležitý. Když se na to podíváme z pohledu cíle webu, tak tím není, aby se na web chodili lidé kochat, jak je pěkný, ale důležitější jsou informace a ten jeho obsah. Tak proč řešit design? No jo, ale když někdo zkazí první...

Jak zvýšit čtenost textů na webu

Čtete na webových stránkách od začátku do konce nebo spíše stránky jen tak „prolítnete“? Nejspíše „prolítáváte“, že? Děláte to jako většina. Pokud chcete, aby jste na svém webu předali co nejvíce informací a návštěvníci vašich stránek si toho přečetli více, tak je potřeba uvědomit si hlavní 3 způsoby, jakým se čtou texty na webu. Čtenost jako písmeno F Tento...

Jak získat zákazníky z webu, díky této drobnosti

Ať už se jedná o prodej z očí do očí nebo na internetu, tak existuje jedna drobnost, která má velký vliv na to, jestli zákazníka získáme. Tato drobnost je na v online marketingu na webech označována jako CTA (zkratka call to action). Česky je to výzva k akci. Jde o návrh dalšího kroku. Obchodník prostě v určitý čas musí navrhnout další krok, kterým je objednávka. Na internetu...

Jak přesvědčit k nákupu, díky sociálním důkazům

Má 100x větší váhu, když o službě nebo produktu mluví zákazníci než prodávající. Proto vám v tomto videu ukážu magickou moc tzv. sociálních důkazů. Jsou to potvrzení, která naznačují ostatním zákazníkům, že vaše produkty nebo služby jsou žádané a nákup u vás je bezpečný. Mohou to být např.: Hodnocení a reference ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ukázky práce ? (ukázky námi vytvořených webů) Počty...

Webová stránka „O nás“ – co na ni napsat

Stránku „O nás“ najdete snad na všech webových stránkách, ale většina ji považuje za stránku do počtu. Stránka plná frází, nezajimavých a nudných faktů, které nikoho nezajímají, jenom majitele. Přitom tato stránka jde zpracovat i jinak a poutavě. Dokonce průzkumy uvádějí, že ty, které zaujmete na stránce „O nás“, tak u nich 5x vzroste pravděpodobnost nákupu od vás a ještě se zvyšuje jejich průměrná...

6 nezbytných stránek na webu

Je 6 stránek či částí webu, které by neměly chybět na žádných internetových stránkách. Všechny si projdeme v tomto videu a ještě něco navíc. Dozvíte se, co mít na úvodní stránce webu. Jak je důležitá stránka „O nás“. Co uvést ke svým produktům / službám. Nezapomenout na to nejdůležitější, což jsou reference a ukázky prací. Zodpovědět otázky nebo blogovat. V neposlední...

1 klíčová věc v prezentaci nejen na internetu

V případě, že představujete cizímu člověku co děláte, tak potřebujete zaujmout v první větě. Je to klíčová věc, která zásadním způsobem ovlivňuje to, jestli lidi zaujmete a budou se zajímat o to co děláte nebo ne. V tomto videu vám prozradím a naučím vás jak představit to, co děláte, aby to zaujalo, a jak se správně prezentovat nejen na webových stránkách...

Zaregistrujte si vlastní internetovou adresu (doménu) za pár kaček

Pokud chcete být na internetu a prezentovat se tu profesionálně, tak bez vlastní internetové adresy nebo-li domény to nepůjde. Vlastní doménu si zaregistrujete za pár kaček ročně a umožní vám mít své webové stránky nebo taky vlastní e-mailové adresy. Už nemusíte mít za zavináčem @seznam.cz nebo @gmail.com, ale svou adresu. Než se do registrace pustíte, tak si musíte rozmyslet: Prozkoumejte možnosti...