Blog o online marketingu, podnikání a životě

Obsah jako magnet na zákazníky

Tím magnetem, na který přitáhnete potenciální zákazníky, je váš OBSAH. Ale ne jen tak ledajaký, musí být velmi kvalitní a užitečný. Protože, jak jinak vám může začít zákazník důvěřovat a pak od vás koupit, když neví kdo jste, co děláte, jestli tomu co děláte, vůbec rozumíte a jste expertem na tu vaší danou oblast a dokážete mu pomoct s problémem, který řeší. Když...

Postoj

Ukaž světu svůj jasný postoj a měj skvělou náladu

Co je to postoj? To je ta naše pravda, naše myšlení a chování k určitým lidem, věcem a situacím. Postoj si vytváříme sami na základě svých předchozích zkušeností nebo nám ho někdo „podsune“, tak že nás přesvědčí o něčem a my na to zaujmeme stejný postoj jako on. Postoje jsou dva a to duševní a fyzický, ale oba jsou zrcadlem toho druhého a navzájem se...

Podnikání z pláže

Co takhle podnikat z pláže?

Snili jste někdy o tom, že byste se stali podnikatelem z pláže? Pokud jste četli např. knihu Čtyřhodinový pracovní týden od Tima Ferrisse, tak asi víte, o čem mluvím. Pokud ne, tak plážový podnikatel je někdo, komu byznys funguje a prosperuje, i když u něj fyzicky není a může ho řídit třeba právě z pláže nebo odkudkoliv, kde se mu líbí. Toto je...

Konverze a návštěvnost webu

Nehoňte se za návštěvností, první potřebujete konverze

Je na čase přestat se honit za co největší návštěvností svého webu a místo toho zvýšit konverzi! Hned vás nejspíš napadá otázka, co je to ta konverze. Návštěvnost vašich stránek je sice super, ale ještě neznamená, že návštěvník vašeho webu si od vás něco koupí. Protože, aby si od vás něco koupil, tak si u něho musíte vybudovat důvěru a musí vám věřit. To...