BLOG

o online marketingu
podnikání a životě s úsměvem

Jak a kde si založit blog - Daniel Križák

Jak a kde si založit blog

Zvažujete, že začnete blogovat a hledáte to správné místo pro svůj blog? V tomto článku vám řeknu, jaké máte možnosti kde si svůj blog založit a taky jak.

Blog nejsou jen textové články – 3 formáty blogu

Blogování je čím dál populárnější v podnikání, protože takový blog dokáže přivést návštěvníky na náš web, přitáhnout pozornost, budovat naši značku či jméno a získat nové zakázky či objednávky. Možná už i vy jste o blogování uvažovali, ale třeba vás brzdí syndrom bílé stránky. Prostě nedokážete si sednout a začít psát něco kloudného ze své oblasti, ať už proto, že na psaní...

5 největších pochybností, než začneme s blogováním

Možná právě teď uvažujete o tom, že byste si založili blog a začali blogovat. Už jste zjistili všechny ty výhody, co vám firemní blog přinese nebo jak můžete začít vydělávat přes blog. Jenže… … pořád se k tomu nemůžete dokopat? … máte pochybnosti, jestli to zvládnete? … obáváte se reakcí? Nebo máte další pochybnosti? Pojďme se podívat ně...

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně.   Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je...

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět...

Zapište svou firmu do internetových katalogů a na mapu

Chcete, aby vaši firmu našli na internetu vaši potenciální zákazníci? V tom případě byste měli využít zápisu do internetových firemních katalogů. Navíc, pokud máte i svou pobočku nebo prodejnu, tak se dostanete i do mapy. Když pak zákazník hledá cestu k vám, tak si vás jednoduše najde na mapě a ta mu ukáže navigaci k vám. Ukažme si firemní katalogy, kde...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Může váš web vůbec získat nové zákazníky a prodávat?

Nedávno jsem dostal dotaz od zákazníka: “Mám už delší dobu web, ale vůbec mi nepřivádí nové zákazníky a neprodává, jak je to možné?” Napadlo mne hned několik možností, ještě než jsem se na web podíval, ale NE ta, kterou jsem na webu nakonec objevil.   Kouknul jsem tedy na adresu webu, kde jsem našel pár stránek....

Propojení Facebookové stránky s YouTube a webem

Máte již svou Facebookovou stránku a chcete ji vylepšit? Mám pro vás tip, jak si svou Facebookovu stránku propojit s YouTube, aby vaši fanoušci viděli videa, které tam dáváte veřejně rovnou všechny přímo na Facebooku. Nebo taky jak si vytvořit na Facebookové stránce další záložky nebo Facebook tomu říká karty třeba s vašim blogem či jiným odkazem na váš...

Jak udělat texty na webu pro čtenáře přitažlivější

Náš web je plný textu a mnohdy jsou to zajímavé poznatky a šťavnaté texty, ale jejich autor je vezme a vloží jen tak na web bez většího formátování. A tím úplně zabije jejich čitelnost. Pokud čtenář pak přijde na web a uvidí jeden dlouhý souvislý text, tak vám zaručuji, že se do něj vůbec nepustí a když už jo, tak ho...