BLOG

o online marketingu
podnikání a životě s úsměvem

Co dokáže blog

Blogování – s tím bych začal na internetu

Když jsem na internetu začínal a chtěl jsem si vybudovat nějaké jméno v určité oblasti, oslovit nové zákazníky a prostě se zviditelnit, tak jsem si jako první založil blog. A dnes bych to udělal stejně. Nejprve jsem si však myslel, že blogy slouží spíše k sdělování vlastních názorů na různé aktuální témata v životě, ale není to tak. Blog je úžasný...

Jaký je web který vydělává?

Byla doba, kdy web sloužil jako prezentace nebo spíše vizitka na internetu, prostě stačilo na internetu být. Ta doba je však dávno pryč, ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. I já jsem mu ještě před několika roky věřil a to jsem sám webové stránky vytvářel. V roce 2013 se mi však otevřel úplně nový svět...

Zapište svou firmu do internetových katalogů a na mapu

Chcete, aby vaši firmu našli na internetu vaši potenciální zákazníci? V tom případě byste měli využít zápisu do internetových firemních katalogů. Navíc, pokud máte i svou pobočku nebo prodejnu, tak se dostanete i do mapy. Když pak zákazník hledá cestu k vám, tak si vás jednoduše najde na mapě a ta mu ukáže navigaci k vám. Ukažme si firemní katalogy, kde...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Může váš web vůbec získat nové zákazníky a prodávat?

Nedávno jsem dostal dotaz od zákazníka: “Mám už delší dobu web, ale vůbec mi nepřivádí nové zákazníky a neprodává, jak je to možné?” Napadlo mne hned několik možností, ještě než jsem se na web podíval, ale NE ta, kterou jsem na webu nakonec objevil.   Kouknul jsem tedy na adresu webu, kde jsem našel pár stránek....

Propojení Facebookové stránky s YouTube a webem

Máte již svou Facebookovou stránku a chcete ji vylepšit? Mám pro vás tip, jak si svou Facebookovu stránku propojit s YouTube, aby vaši fanoušci viděli videa, které tam dáváte veřejně rovnou všechny přímo na Facebooku. Nebo taky jak si vytvořit na Facebookové stránce další záložky nebo Facebook tomu říká karty třeba s vašim blogem či jiným odkazem na váš...

Jak udělat texty na webu pro čtenáře přitažlivější

Náš web je plný textu a mnohdy jsou to zajímavé poznatky a šťavnaté texty, ale jejich autor je vezme a vloží jen tak na web bez většího formátování. A tím úplně zabije jejich čitelnost. Pokud čtenář pak přijde na web a uvidí jeden dlouhý souvislý text, tak vám zaručuji, že se do něj vůbec nepustí a když už jo, tak ho...

Produktivní práce

Report osobní produktivity a skvělá to-do aplikace

Jsem nadšený z toho, jak vždy v lednu dostanu report své produktivity za předchozí rok. Pro mne to je obrovské uvědomění, kolik jsem za ten rok toho udělal. Vždy když se na ten report dívám, tak mi problesknou všechny ty projekty a události, na kterých jsem v tom roce pracoval. Je to skvělý pocit vděčnosti a zároveň povzbuzení, nadšení jít...

Základní SEO a Facebook nastavení na webu

Nastavení webu pro Facebook a vyhledávače SEO je někdy hodně podceňovaná a někdy zase přeceňovaná věc. Podle mne je potřeba si v tom najít takovou základní úroveň a já vám chci v tomto článku ukázat právě ty základy, jak si optimalizovat ten svůj web, tak bychom dodrželi ty zásady a vyhledávače nás v tom jejich vyhledávání třeba nepenalizovaly a neposouvaly na nižší pozici. Ideálně...

Autorem na blogu – autorbox

Píšete na svém webu blog nebo přispíváte na nějaký portál svými články? V tom případě byste měli mít za každým článkem svůj takzvaný autorbox. Je to část za článkem, kde čtenář najde informace o tom, kdo článek napsal. Například fotku, jméno a krátký popisek o autorovi. V tomto videu vám chci ukázat, jak lze nastavit takový autorbox a jak sis...