email

Články pro štítek email

Jak napsat správně e-mail – 3 zásady

E-mail je v dnešní době nejčastějším komunikačním nástrojem. Jestli však příjemce e-mailovou zprávu otevře a přečte rozhoduje to, jak je e-mail napsaný. Dodržujte 3 zásady e-mailové komunikace, o kterých vám povím ve videu a příjemci si vaše e-maily s radostí přečtou. Navíc se dozvíte, co si ve své e-mailové schránce nastavit a také jak upravit text e-mailu před odesláním.

E-mailová adresa na vlastní doméně zdarma

Jakou e-mailovou adresu používáte? Je za zavináčem něco jako @seznam.cz, @gmail.com nebo jiná cizí adresa? To moc profesionálně nepůsobí. Mějte za @ zavináčem svou vlastní internetovou adresu – doménu. Jak získat doménovou e-mailovou adresu? Není to nic složitého a navíc ji můžete mít ZDARMA. Nemusíte mít ani webové stránky, jde to i bez nich. Stačí si zaregistrovat vlastní doménu...

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc více...

Získejte první kontakty do vaší databáze

Pokud nemáte dost kontaktů. Neříkáte si o ně :) Budujte svou databázi a získávejte kontakty různými cestami, ale vždy dávejte danému člověku motivaci, aby vám rád svůj email dal. Vždy něco za něco. A už tady se naskýtá možnost vyměnit HODNOTNÝ OBSAH (např. formou ebooku nebo videa) za KONTAKT (email). Ten obsah musí být opravdu užitečný pro toho člověka, aby vám za něho dal svůj email. Takže dejte...

Databáze emailů – náš zlatý důl

Podívejme na to jakým způsobem se dá získat databáze kontaktů (emailových adres) se kterými můžete komunikovat a jaká by ta databáze měla být. V první řadě si uvědomme, že databáze je náš zlatý důl, protože pokud s ní budete komunikovat správně, tak máte do budoucna vystaráno. Ale tím zlatem v databázi není ten samotný kontakt, ale kvalita vztahu, kterou s kontaktem máte. Takže kdyby se...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně neefektivní....

Podnikání z pláže

Co takhle podnikat z pláže?

Snili jste někdy o tom, že byste se stali podnikatelem z pláže? Pokud jste četli např. knihu Čtyřhodinový pracovní týden od Tima Ferrisse, tak asi víte, o čem mluvím. Pokud ne, tak plážový podnikatel je někdo, komu byznys funguje a prosperuje, i když u něj fyzicky není a může ho řídit třeba právě z pláže nebo odkudkoliv, kde se mu líbí. Toto je...

Konverze a návštěvnost webu

Nehoňte se za návštěvností, první potřebujete konverze

Je na čase přestat se honit za co největší návštěvností svého webu a místo toho zvýšit konverzi! Hned vás nejspíš napadá otázka, co je to ta konverze. Návštěvnost vašich stránek je sice super, ale ještě neznamená, že návštěvník vašeho webu si od vás něco koupí. Protože, aby si od vás něco koupil, tak si u něho musíte vybudovat důvěru a musí vám věřit. To...