Podnikání z pláže

Co takhle podnikat z pláže?

Snili jste někdy o tom, že byste se stali podnikatelem z pláže? Pokud jste četli např. knihu Čtyřhodinový pracovní týden od Tima Ferrisse, tak asi víte, o čem mluvím. Pokud ne, tak plážový podnikatel je někdo, komu byznys funguje a prosperuje, i když u něj fyzicky není a může ho řídit třeba právě z pláže nebo odkudkoliv, kde se mu líbí.

Podnikání z pláže

Toto je můj sen, a když jsem zjistil, že v ČR právě vzniká nová generace, „plážových podnikatelů“, tak mě to nesmírně nadchlo. Vyrazit na půl roku například do Španělska a vést od tama úspěšně svou firmu, třeba jen pár hodin týdně, aniž by jakkoliv ztrácela? To pro mnoho lidí už není jen pohádka. Co se od nich můžeme naučit? Co do svého podnikání zavést, abychom se takovému ideálu co nejvíce přiblížili?

Tyto svobodné podnikatele spojuje mnoho věcí… především automatizace, využití moderních technologií a možnost řízení svého podniku odkudkoliv na světě díky internetu.

E-mail marketing

Jedním z velkých fenoménů poslední doby je např. e-mail marketing. Umožňuje podnikatelům nastavit automatické zasílání e-mailů, prostřednictvím kterých zásobují klienty kvalitním obsahem z daného oboru. Ti jsou pak mnohem připravenější a ochotnější od vás kupovat. Je to vlastně takový důmyslný systém, jak si hýčkat nové klienty, ale i ty stávající.

Tímto přístupem se
1. odlišíte od konkurence, která se jim hned a za každou cenu snaží vnutit svůj produkt
2. získáte si důvěru poskytováním skvělého obsahu, který pomáhá a slouží
3. lidé si od vás rádi koupí, protože jste se v jejich očích stali skutečným expertem svého oboru.

To vše jsou argumenty e-mail marketingu, díky kterým se podnikatelé nemusí 24 hodin denně honit za zákazníky, ale mohou si užívat dovolenou, zatímco jejich web a chytře nastavené aplikace pracují za ně… a to ve dne v noci, tzv. na automat.

Nejvíce překvapující je však fakt, že to není strategie jen pro několik vyvolených šťastlivců. Ani to není žádná velká věda. Díky kurzům, jako je např. Email Academy, je už i v Čechách několik stovek lidí, podnikatelů a firem, které e-mail marketing úspěšně začlenili do svého byznysu a mohou teď věnovat pozornost důležitým věcem (rodině, zábavě, odpočinku) a pracovat jen když opravdu chtějí. Tu těžkou práci za ně dnes odvádí automatika.

Kdybychom chtěli shrnout uvažování plážových podnikatelů do jedné věty, mohlo by to být něco na způsob – udělej svou práci jednou dobře a nech si za ni platit „do konce života“, aniž bys ji musel dělat znova, znova a znova.

EmailAcademy ŽivěAsi největší expert na e-mail marketing u nás je známý podnikatel David Kirš, který tyto principy učí právě ve zmíněném kurzu Email Academy, který je online pro širokou veřejnost a dokonce částečně zdarma.

David Kirš mne nesmírně inspiruje. Já osobně jsem absolvoval dva jeho kurzy, které mi změnily pohled na podnikání a přiblížily mě blíž k mému snu podnikání z pláže. Pokud se chcete dozvědět víc, tak vstupte do kurzu Email Academy zdarma, stačí vložit své křestní jméno a e-mail. Nebojte, když se vám kurz nebude líbit (což si nemyslím), tak se můžete kdykoliv odhlásit.

Podnikejte s úsměvem, díky internetu :-)

Jsem webmaster a tvůrce webů s úsměvem :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější je však jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

CHCETE DALŠÍ TIPY Z MÉHO BLOGU?

Nechte mi zde svůj email a jakmile budu mít něco zajímavého, tak vám pošlu zprávu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.