budování důvěry

Články pro štítek budování důvěry

Autorem na blogu – autorbox

Píšete na svém webu blog nebo přispíváte na nějaký portál svými články? V tom případě byste měli mít za každým článkem svůj takzvaný autorbox. Je to část za článkem, kde čtenář najde informace o tom, kdo článek napsal. Například fotku, jméno a krátký popisek o autorovi. V tomto videu vám chci ukázat, jak lze nastavit...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem...

Získejte první kontakty do vaší databáze

Pokud nemáte dost kontaktů. Neříkáte si o ně :) Budujte svou databázi a získávejte kontakty různými cestami, ale vždy dávejte danému člověku motivaci, aby vám rád svůj email dal. Vždy něco za něco. A už tady se naskýtá možnost vyměnit HODNOTNÝ OBSAH (např. formou ebooku nebo videa) za KONTAKT (email). Ten obsah musí být opravdu užitečný pro toho člověka, aby vám za něho...

Databáze emailů – náš zlatý důl

Podívejme na to jakým způsobem se dá získat databáze kontaktů (emailových adres) se kterými můžete komunikovat a jaká by ta databáze měla být. V první řadě si uvědomme, že databáze je náš zlatý důl, protože pokud s ní budete komunikovat správně, tak máte do budoucna vystaráno. Ale tím zlatem v databázi není ten samotný kontakt, ale kvalita vztahu, kterou s...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že...