budování důvěry

Články pro štítek budování důvěry

Autorem na blogu – autorbox

Píšete na svém webu blog nebo přispíváte na nějaký portál svými články? V tom případě byste měli mít za každým článkem svůj takzvaný autorbox. Je to část za článkem, kde čtenář najde informace o tom, kdo článek napsal. Například fotku, jméno a krátký popisek o autorovi. V tomto videu vám chci ukázat, jak lze nastavit takový autorbox a jak sis jej vytvořit na svém...

Video marketing

Videomarketing – video, které prodává

Už je to pár měsíců, co poznávám, že videomarketing hýbe světem a přichází doba, kdy video bude postupně nepostradatelnou součástí podnikání a prezentace na internetu. V Česku je videomarketing momentálně v plenkách, ale velice rychle se sem dostává a zažívá nepopiratelný úspěch. V celosvětovém měřítku se však YouTube jako největší videoportál se stává 2. největším vyhledávačem na světě, který navštíví každý měsíc více...

Získejte první kontakty do vaší databáze

Pokud nemáte dost kontaktů. Neříkáte si o ně :) Budujte svou databázi a získávejte kontakty různými cestami, ale vždy dávejte danému člověku motivaci, aby vám rád svůj email dal. Vždy něco za něco. A už tady se naskýtá možnost vyměnit HODNOTNÝ OBSAH (např. formou ebooku nebo videa) za KONTAKT (email). Ten obsah musí být opravdu užitečný pro toho člověka, aby vám za něho dal svůj email. Takže dejte...

Databáze emailů – náš zlatý důl

Podívejme na to jakým způsobem se dá získat databáze kontaktů (emailových adres) se kterými můžete komunikovat a jaká by ta databáze měla být. V první řadě si uvědomme, že databáze je náš zlatý důl, protože pokud s ní budete komunikovat správně, tak máte do budoucna vystaráno. Ale tím zlatem v databázi není ten samotný kontakt, ale kvalita vztahu, kterou s kontaktem máte. Takže kdyby se...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně neefektivní....