komunikace

Články pro štítek komunikace

11 tipů pro napsání úspěšného emailu

Každý váš email se může stát skvělým pomocníkem pro vaše podnikání. Správně napsaný email vám totiž pomůže při budování důvěry u nových zákazníků, udržování komunikace se stávajícími zákazníky, ale může být taky skvělým prodejním nástrojem vašich produktů a služeb. Je však potřeba dodržet 11 pravidel, aby byl email úspěšný a váš příjemce ho vůbec otevřel a přečetl si ho. Díky těmto tipům bude i čtení pro vašeho příjemce příjemnější....

Produktivní práce

Report osobní produktivity a skvělá to-do aplikace

Jsem nadšený z toho, jak vždy v lednu dostanu report své produktivity za předchozí rok. Pro mne to je obrovské uvědomění, kolik jsem za ten rok toho udělal. Vždy když se na ten report dívám, tak mi problesknou všechny ty projekty a události, na kterých jsem v tom roce pracoval. Je to skvělý pocit vděčnosti a zároveň povzbuzení, nadšení jít...

Výchova Nevýchovou

Výchova Nevýchovou? Jakto? Výchova dítěte je radost, díky domlouvání se

V životě se hodně zajímám o vzdělání, ale ne o to školní, spíše o to, jak funguje náš mozek a o informace, které mi pomohou v každodenním životě. A díky projektu „novému“ vzdělávání – jak bysme se měli učit na školách, v rodině a v životě jsem se setkal i s výchovou. Výchovou, která je ukrytá pod trochu kuriózním názvem Nevýchova. Musím se přiznat, jak jsem slyšel...

Objevte email marketing a neutrácejte za drahou reklamu

Asi většina z vás se už setkala s tímto spojením, většinou si však lidé myslí, že to je jen hromadné rozesílání emailů s nabídkami a většinou jde o nevyžádanou poštu, známou jako SPAM. A nevyžádanou poštu většina lidí stejně ani neotvírá a rovnou vyhazuje do koše. Takže si asi říkáte, že s takovým marketingem nemá cenu ani začínat, že by to bylo absolutně...

Postoj

Ukaž světu svůj jasný postoj a měj skvělou náladu

Co je to postoj? To je ta naše pravda, naše myšlení a chování k určitým lidem, věcem a situacím. Postoj si vytváříme sami na základě svých předchozích zkušeností nebo nám ho někdo „podsune“, tak že nás přesvědčí o něčem a my na to zaujmeme stejný postoj jako on. Postoje jsou dva a to duševní a fyzický, ale oba jsou zrcadlem toho druhého...