PUBLIKOVÁNÍ OBSAHU

Zde s vámi sdílím postup, jak vytvořený obsah publikovat, šířit a sdílet ho přes nejefektivnější kanály napříč internetem tak, abychom přitáhli na náš web co nejvíce našit potenciálních zákazníků. Vždy však ten hlavní obsah je na našem webu na blogu.

Podle toho do jakého formátu jste zpracovali svůj obsah, tak nyní ho publikujte podle tohoto postupy danými kanály, které se pro váš formát hodí (pokud nemáte založené jednotlivé marketingové kanály k publikování, tak ZDE najdete návody, jak si založit Facebook, YouTube a další). Je zde kompletní postup, samozřejmě pokud zatím např. nenatáčíte videa, tak jen vynecháte tu část s publikováním videa. Pokud zatím jen píšete články, tak si z tohoto postupu využijete jen tu část ohledně publikování na blogu a sociálních sítích.

Tento postup není jednoduchý je potřeba si jím procházet než se nám to vryje pod kůži a budeme to dělat automaticky. Proto doporučuji vždy když budete publikovat článek nebo video či další formáty, tak si otevřte tuto stránku a odškrtávejte si u daného formátu úkoly a pusťe si video, které si postupně zastavujte a procházejte tímto postupem. Jedině tak přitáhnete do své cesty fanouška maximum lidí, díky obsahu.

Počet znaků či slov zjistíte zde www.pocet-znaku.cz
Hledanost slov pro výběr klíčových slov si ověřte na www.sklik.cz

PŘÍPRAVA

Nástroj pro tvorbu obrázků canva.com

OBRÁZKY

BLOG

AUDIO - SOUNDCLOUD

VIDEO - YOUTUBE

PUSŤTE DO SVĚTA SVŮJ OBSAH
A ZVEŘEJNĚTE HO

AUDIO - SOUNDCLOUD

VIDEO - YOUTUBE

BLOG

Odkaz na testování zobrazení na Facebooku: Otestovat zobrazení na FB (stačí zde vložit adresu článku na blogu a dát Ladění, pokud se zobrazí špatné informace než máte u článku nastaveny, tak dáte "Scrape Again" třeba i víckrát za sebou než se načtou ty správné z webu)

Odkazy na vložení článků do vyhledávačů: Google , Seznam , Bing

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

FACEBOOK

GRATULUJI

Tento postup opakujte co nejčastěji můžete. Díky publikování kvalitního obsahu se z vás stane superhrdina v oboru o kterém publikujete. A takový superhrdina získá oproti konkurenci výhodu - více zákazníků a více peněz!

KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.